Klacht: Onterechte incasso

op 27 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

In de mailbox van mijn bankrekening vond ik een aangekondigde 1e incasso van deze stichting met als omschrijving ” DeGroteprijzenpot”.
Ik heb mij nergens voor opgegeven, ingeschreven en ben ook niet telefonisch benaderd. De incasso is geblokkeerd.

Ik ben tevreden wanneer ik geen incasso's meer van dit bedrijf of er aan verwante bedrijven krijg, ik word verwijderd uit hun databases en zij mij een excuus voor deze onterechte incasso aanbieden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:55 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Heeft op 21 juni 2016 om 08:43 geantwoord

Het is netjes dat zij zich verexcuseren, hoewel dat pas doen na 6 maanden wat aan de late kant is. Ik vind het antwoord echter heel vaag; ik heb geen idee wie hun opdrachtgever is en heb zoals ik al eerder aangaf mij nergens voor opgegeven, ingeschreven of iets telefonisch besteld.
Zoals al eerder aangegeven heb ik MKBusiness geblokkeerd en houd ik alle afschijvingen nauwkeurig bij: ik verwacht dan ook geen verdere actie meer.

Alle klachten die gemeld zijn door Aloe