Klacht: onterechte factuur herinnering ontvangen

op 17 mei 2016 over Editie Enigma in de categorie Magazines

op 10-05-2016 is door mij een herinneringsbrief ontvangen van de firma CALATUS editie enigma uit Veldhoven met het verzoek de openstaande factuur te betalen voor een vermeend abonnement op puzzelmagazine editie enigma

Ik heb echter onder geen beding ooit een abonnement op genoemd magazine afgesloten en ben ook niet voornemens de door u gezonden herinneringen nota te voldoen.. ik zal hiervoor ook contact opnemen met de consumentenbond en met het programma RADAR

voorshands vertrouw ik er op dat u met spoed het bovengenoemde naar alle tevredenheid op te lossen en mij te berichten per e-mail.

hoogachtend

B.Buffinga

IK ben pas tevreden als u deze ongein hebt opgelost en mij bericht hebt gedaan van intrekking van de door u gezonden herinnerings factuur

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Editie Enigma in behandeling genomen

Bericht van Editie Enigma

7 maanden geleden - Geachte heer Buffinga, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Editie Enigma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Editie Enigma

Heeft op 01 juni 2016 om 08:12 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Buffinga,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door bbbuff