Klacht: Onterechte factuur contributie kosten

op 16 februari 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Op 11 februari 2015 heeft mijn vrouw opeens een factuur ontvangen van 3 maanden achterstallige premie, daterend uit eind 2013. Vreemd, aangezien zij nooit lid van FNV is geweest. Dit blijkt uiteindelijk dan van Abvakabo te zijn.

Alle contributie is netjes via automatische incasso betaald, deze zijn nooit stop gezet vanuit haar kant maar gewoon gestopt toen het lidmaatschap was afgelopen,

Waar deze factuur ineens vandaan komt , zeker na een lange periode, is mij een absoluut raadsel. Graag zou ik deze dan ook ingetrokken willen zien omdat alle contributie netjes is betaald.

Daarnaast ook vreemd dat Abvakabo hier zelf nooit over is gekomen, het gaat om november 2013.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht jarnokoopman84

2 jaren geleden - Tot op heden nog steeds geen enkele reactie ontvangen, hoe kan dit FNV?

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 14:24 geantwoord