Klacht: Onterechte factuur

op 16 februari 2018 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

Eind 2016 heb ik gebruik gemaakt van de waardebon om een jaar gratis op Places te kunnen staan. Daarna kreeg ik echter al een factuur voor het jaar daarop. Aangezien dit niet de bedoeling was, heb ik gezegd dat wij het abonnement op willen zeggen. Dit is blijkbaar echter pas mogelijk aan het einde van het jaar! Er stond bij de bevestigingsmail inderdaad dat er verlengd werd en dat dit €99,- per jaar zou zijn. Maar niet dat er niet tussentijds opgezegd kan worden. Ik ben het niet eens met het feit dat wij nu moeten betalen voor iets waarvan wij geen gebruik willen maken en dat dit niet helder gecommuniceerd wordt. En ik zie hieronder dat ik niet de enige ben wie bedonderd wordt…

Wanneer de factuur ingetrokken wordt.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Places.nl

Heeft op 19 maart 2018 om 11:40 geantwoord

Goedemorgen,

Inmiddels hebben we telefonisch contact met u opgenomen en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. We hebben u een nieuw pakket aangeboden, wat na het eerste pakketjaar met u geëvalueerd wordt.

We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen en wensen u een prettige dag toe.

Marleen

Places.nl