Klacht: Onterechte extra kosten berekend + niet alle informatie doorspelen

op 14 augustus 2017 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg op vrijdag 11 augustus een brief op de mat dat er die dag een deurwaarde was geweest maar ik was gewoon thuis en er is niemand geweest. Ik moet binnen twee dagen bijna €700 betalen want anders heb ik een probleem volgens LAVG. Ook is het al voor het gerecht geweest en volgens de kantonrechter moet ik het betalen. Ik heb nog nooit een aanmaning gehad van jullie of een brief dat het voor het gerecht kwam. Op vrijdag 11 augustus was dus de eerste keer dat ik er een brief van heb gekregen. Ik wist dus van niks. Ik heb LAVG toen gebeld en die heeft mij kunnen vertellen waar het overging want dat stond er geen eens in. Aan de telefoon werd mij verteld dat er ook op 24 april een deurwaarde was geweest, maar later was het op eens op 26 april. Ik heb van die zogenaamde deurwaarde niks in de deur gehad. Ook zijn jullie aan de telefoon niet klantvriendelijk.

Als het LAVG mij kan aantonen dat ze al eerder brieven heeft gestuurd en dat er al eerder een deurwaarde is geweest. En mijn bewijzen kan sturen dat ik de premies van Menzif niet betaald, want sinds 2017 zit ik al bij een ander.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carmieH