Klacht: onterechte controle

op 18 juli 2017 over Sociale dienst in de categorie

Mijn moeder heeft een zaak met de sociale zaken. Mijn vader die woont apart van mijn moeder met mijn broertje en zusje. Ouders zijn allang gescheiden. Sociale zaken komt bij mijn moeder aan de deur voor controle en wanneer er niemand thuis is, gaan ze rechtstreeks bij mijn vader aan de deur verhaal halen. Dit is al de 2e of 3e keer. Bij mijn vader thuis is er niemand die geld ontvangt van sociale zaken. Dus de sociale zaken heeft geen enkel recht om mijn vader en zijn huishouden lastig te vallen en al helemaal geen recht om aan de deur te gaan verhaal te halen. Wat nog erger is, vorige keer dat ze zijn geweest zijn ze op na toestemming te hebben gekregen binnen geweest en hebben ze het huis doorzocht tot in de kasten aan toe. Mijn broertje heeft ze maar toegang verleent omdat hij niet weet van zijn recht om te weigeren en niet mee te werken. Nogmaals mijn vader en zijn huishouden hebben niks met sociale zaken te maken.

serieuze omgang mbt klacht

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sociale dienst

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sociale dienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door banu