Klacht: Onterechte boete

op 27 januari 2014 over DUO-IBgroep in de categorie klachtmelden

Doordat ik zelf erg oplettend was, kwam ik erachter dat de IB-groep van plan was mij drie maanden een schuld te laten betalen van €158 per maand. Toen ik dit zag heb ik 19 minuten met de IB-groep aan de telefoon gehangen, uiteindelijk gaven zij toe dat ze een fout hadden gemaakt en zij zou het die dag nog aanpassen. Een week later zag ik dat het nog niet aangepast was, dus heb ik weer gemaild naar de IB-groep. Zij stelde mij gerust dat het toch opgelost werd. Die vrijdag kreeg ik mijn studiefinanciering binnen, deze was €158 minder dan normaal. De boete was dus nog niet verwerkt. Ik belde weer naar de IB-groep, deze keer 28 minuten, om te vragen hoe het zat. De fout was nog niet hersteld en vandaar dat ik deze maand €158 minder krijg. De vrouw die ik aan de telefoon had kon hier niets meer aan veranderen. Zij maakte dus van HUN probleem, MIJN probleem. Ik heb niks fout gedaan, zij wel en zorgen er nog voor dat ik in de problemen kom.

Ik zou eigenlijk deze maand €400 euro lenen, daarvan werd een boete van €158 afgetrokken. Deze €158 krijg ik volgende maand terug, maar deze heb ik dus wel te laat gekregen. Ik heb deze maand geld bij andere moeten lenen. Ik wil daarom geen rente betalen over de maand januari, want ik heb niet op tijd de gevraagde lening ontvangen. Daarnaast zou ik graag willen dat mijn telefoonkosten vergoed worden. Ik MOET twee keer bellen naar de IB-groep, terwijl zij een fout hebben gemaakt, dit klopt toch niet?

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DUO-IBgroep

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DUO-IBgroep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marlouarts91