Klacht: Onterechte beslaglegging

op 28 maart 2020 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Hallo. Ik had toen een vordering openstaan bij de gemeente voor een bedrag ruim € 3000,. Deze is uit handen gegeven aan deze harteloze bedrijf LAVG. Ze hebben zonder enig aankondiging beslag laten leggen op mijn loon. Sedert 2018 tot en met december 2019 hebben ze in rekening houdend met het beslagvrije voet bedragen geiind van bij de € 400 en € 500 inclusief mijn vakantiegeld. Doordat ik werd overgenomen door een bedrijf stond er nog een bedrag open van ongeveer € 300,-. Er waren toen 2 dossiers waarvan ik de eerste helemaal had afbetaald. Het was een bedrag van ongeveer € 42,-. Nu door de corona perikelen was het mij helemaal ontschoten dat er nog een openstaand bedrag was van ongeveer € 250,-. Nu , 27-3-2020, kreeg ik mijn salaris waarvan er tot mijn verbazing een bedrag van ongeveer € 326, is ingehouden en dat wederom zonder enig tegenbericht. Bij het nazien van de dossiers zie ik tot mijn verbazing en wrok dat er toch nog een bedrag openstaat van
€ 361, Dit kunnen ze toch niet zomaar doen. Zijn bedragen die ze volgens mij hebben verzonnen. Is er hier wat aan te doen zodat dit bedrijf een keer op hun vingers getikt kunnen worden. Het naarste op dit moment is omdat ik nu helemaal geen geld meer overhoudt voor boodschappen. Als ze mij hadden bericht had ik nog rekening kunnen houden. Nu ben ik verplicht om naar mijn familie te gaan om te gaan eten ondanks dat de overheid ons verplicht om binnen te blijven. Dit is toch absurd. Wat voor mensen zijn het. Ze verzinnen steeds nieuwe bedragen en maken je helemaal kapot.

Als ze inhouden waar ze recht op hebben en niet zomaar inhoudingen verrichten. Onmenselijk gedrag achterwege laten en aan de medemens denken. Ik voel mij zo in de steek gelaten en kan niet anders dan naar buiten gaan om eten te zoeken.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 30 maart 2020 om 08:29 geantwoord

Geachte heer Santoe,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: www.lavg.nl - organisatie - klachtafhandeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door royke00