Klacht: Onterechte APK afkeur

op 19 juli 2017 over Euromaster in de categorie Garagebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot twee maal toe een APK afkeur bij filiaal Oosterhout NB. Beide keren vertrouwde ik het niet en een second opinion gedaan alvorens de zeer kostbare reparaties van 800-1000 euro uit te laten voeren. Beide keren was er geen sprake van afkeur en voel me hierdoor behoorlijk opgelicht, ondanks dat de reparaties niet uitgevoerd zijn.
Uiteraard ben ik een gesprek aangegaan met de bedrijfsleider en zijn reactie was bijzonder eenvoudig: “welkom in de wereld van de autobranche”. Dit maakt mij woedend, ik zou zeggen welkom in de wereld van oplichters van niets vermoedende autobezitters die vertrouwen op een deskundig oordeel van een gereformeerd bedrijf!
Ik waarschuw hierbij iedereen om geen zaken te doen met deze onderneming en u niet op te laten lichten door een zogenaamde APK afkeur met een kostbare reparatie!

Gewenste Oplossing:

Als onwetende klanten niet meer opgelicht worden en een eerlijke APK keuring ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Euromaster over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan_Luijten