Klacht: onterechte afschrijvingen

op 29 januari 2014 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Mijn klacht is dat er elke maand geld van mijn rekening word geschreven voor huurwoningbemiddeling. Ik zou graag willen dat dit per direct stopt. Verder vind ik het erg slecht dat je op geen enkele manier telefonisch in contact kan komen met huurwoningbemiddeling.

Het per direct stoppen van de automatische incasso!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 29 januari 2014 om 13:51 geantwoord

Geachte mevrouw Hulshof,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet. Uiteraard vervalt hiermee ook de incasso.

Om de kosten laag te houden, werken onze medewerkers voornamelijk vanuit huis. Het is daarom niet mogelijk telefonisch contact op te nemen. Alle communicatie loopt via e-mail, omdat dit veel efficiënter werkt. Indien u toch telefonisch contact wilt kunt u uw nummer aan ons doormailen en zal een van onze medewerkers contact met u opnemen.

Klantenservice huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie83