Klacht: Onterechte Afschrijvingen

op 11 september 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ooit een hotelgoldcard genomen in 2010,zelfde jaar weer opgezegd daar ik er geen gebruik van maakte,nu kom ik tot mijn verbazing er achter dat er 02-09-2011 153,95 euro ,in 2012 31-08- 153,95 euro is afgeschreven van mijn rekening,zelfde 153,95 in 2013 augustus maar deze is door de ING alweer terug geboekt,deze firma werkt onder verschillende namen,Zjubi,Loyalty in Motion , MK Business Credit Manage ect.verschillende KVK nummers

Terug betaling van onterechte afschrijvingen totaal 307,90 ..Geen andere oplossing mogelijk ,dit is gewoon DIEFSTAL...terug betaling op rekening No.: 745947 tnv.J.W.N.Crouwel en dan heb ik het nog niet over rente hierover....als ik maar mijn geld terug krijg

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:26 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door jwntaxi