Klacht: Onterechte Afschrijvingen

op 11 september 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ooit een hotelgoldcard genomen in 2010,zelfde jaar weer opgezegd daar ik er geen gebruik van maakte,nu kom ik tot mijn verbazing er achter dat er 02-09-2011 153,95 euro ,in 2012 31-08- 153,95 euro is afgeschreven van mijn rekening,zelfde 153,95 in 2013 augustus maar deze is door de ING alweer terug geboekt,deze firma werkt onder verschillende namen,Zjubi,Loyalty in Motion , MK Business Credit Manage ect.verschillende KVK nummers

Gewenste Oplossing:

Terug betaling van onterechte afschrijvingen totaal 307,90 ..Geen andere oplossing mogelijk ,dit is gewoon DIEFSTAL...terug betaling op rekening No.: 745947 tnv.J.W.N.Crouwel en dan heb ik het nog niet over rente hierover....als ik maar mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.

Alle klachten die gemeld zijn door jwntaxi