Klacht: Onterechte aanmaningen

op 07 maart 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Al ongeveer een jaar lang word ik lastig gevallen met aanmaningen voor een persoon die niet op mijn adres woont, na een tiental teruggestuurd te hebben met uitleg en geen resultaat heb ik toch maar eens opgebeld naar een veel te duur 0900 nummer en geprobeerd helderheid te krijgen maar na een paar zinnen werd door een behoorlijk brutale dame gewoon de haak er op gegooid nog eens gebeld om daar uitleg over te krijgen hangt ze zo weer op.

Het is mij duidelijk dat dit geen serieus en klantvriendelijk bedrijf is en mogelijk bonafide, misschien intressant voor ombudsman of belasting om deze mensen eens onder de loep te nemen denk ik dan want zoals ik zie zijn er genoeg klachten al over deze onderneming.

Laat ze eerst eens klantvriendelijk worden, dan hun werk doen door uit te zoeken wie ze wel aan moeten schrijven en misschien een verontschuldiging aan mijn adres.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:32 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Heeft op 20 juni 2016 om 00:27 geantwoord

Beste,

Op 07 maart 2013 heb ik een klacht ingediend over MKBusiness, ik herhaal 2013! En nu in 2016! Ik herhaal, in 2016! dat is 3 jaar later!, ik herhaal, 3 jaar later! komt er eindelijk eens een keer een belabberd antwoord zonder excuus?

Heb even pauze genomen met dit antwoord te schrijven om niet in een onbeschaamde scheldpartij te ontvallen.

Na diep adem gehaald te hebben en mij proberen te herinneren waar het over ging, en hierin zal het antwoord liggen, heb ik in alle wijsheid, redelijkheid en billijkheid besloten hier maar niet verder op in te gaan, om de reden dat ik klaarblijkelijk verder geen laster van uw zijde heb mogen vernemen.

Er zit echter wel een kleine maar aan, mocht ik ooit nog eens belast worden met uw ongehoorde manier van bedrijfsvoering, beloof ik u dat ik het niet bij klacht.nl alleen zal laten, want uw bedrijfsnaam is nu in mijn geheugen gegrift.

Mvg, 7545XP 63

Alle klachten die gemeld zijn door Mailo22