Klacht: onterechte aanmaningen

op 03 juni 2015 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik had bij voordelengids gemeld dat mijn portomonee was gestolen en dat ik die pas niet neer had. Ik vond dit wel een goede reden om dit af te sluiten dus dat had ik ook gedaan. Maar er wordt nu nog steeds geld van mijn rekening gehaald.

Wanneer dit allemaal is opgelost en ik mijn geld terug krijg

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van voordelengids

5 jaren geleden - Goedemorgen,Wat vervelend dat uw portemonnee ontvreemd is.U kunt het abonnement stopzetten door ons een email te sturen. Wij zullen u dan ten alle tijde een bevestiging sturen, dat het abonnement daadwerkelijk is stopgezet. Telefonisch opzeggen is bij ons helaas niet mogelijk. U kunt ons een email sturen naar [email protected] Wij zullen het abonnement dan voor volgend jaar voor u stopzetten.Hartelijk dank alvast.Met vriendelijke groet,Voordelengids.eu

voordelengids

Heeft op 15 juli 2015 om 09:05 geantwoord

N.a.v. de email, die naar ons toegestuurd wordt, om de annulering door te geven, is de klacht op opgelost gezet.

Alle klachten die gemeld zijn door alexander roelofsen