Klacht: Onterechte aanmaning op de naam van een kind!!

op 08 oktober 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Mijn dochter van 14 jaar heeft een ongevraagde jaarkaart van Elderzz gekregen,we hebben geprobeerd telefonisch contact te nemen, mail gestuurd, klacht tegen Elderzz ingediend – alles zonder enkele resultaat, we zijn ook naar aanbieder’s adres in Den Haag geweest,maar daar is nooit iemaand van Elderzz gezien!En nu krijgt mijn dochter aanmaningen van MKBussnes met alsnog bedreiging tot rechtszaak te openen en deurwaarders naar ons sturen!

We willen dat uiteindelijk alle aanmaningen worden teruggetrokken en die kaar word geannuleerd!!!!We hopen dat MKBussens zal lukken onze probleem met Elderzz oplossen.

Dossiernummer D0713104050 , Aarzo Ramaki.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:24 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door Natalia