Klacht: onterecht zakken

op 05 juli 2016 over CBR in de categorie

30 juni 2016 had ik een examen. Toen ik met mijn instructeur naar binnen liep kregen we te horen dat er iemand anders mij zou examineren. wij vonden dit niet erg alleen het was een \\\’examinator in opleiding\\\’ waardoor mijn instructeur niet mee mocht rijden. Dat vond ik dus wel erg. Ik wou heel graag dat mijn instructeur mij ging rijden en kwam hij maar ook echt mee. ik begon om 9:50 met mijn examen 10:45 waren we terug. Ik heb allerlei opdrachten gekregen. van mijn snelheid tot kijkopdrachten ging het goed. ik had zelf ook een positief gevoel erbij alles ging goed. alleen de laatste vijf minuten wou de \\\’examinator in opleiding\\\’ terug rijden naar de CBR met de navigatie aan. Alleen toen we aan de tafel zaten gaf ik het aan dat ik niet goed ben met het volgen van de aanwijzingen van navigatie. wat ik daarmee bedoel is als volgt, ik kan ben niet goed met het inschatten wanneer 200 of 300 kilometer later is. Ik moest volgens de aanwijzing van navigatie links afslaan na een bepaalde afstand. ik wist alleen niet of dat gelijk de eerste stoplicht links was of de tweede. maar uiteindelijk kwam ik uit op de juiste route. helaas ik de meeste linker rijstrook en toen ik dat merkte schuifde ik naar rechter rijstrook dat deed ik door te kijken en ik zag daar helemaal geen auto\\\’s was wat eigenlijk voor de hele route geldig was. \\\’Ik had examen na de spitsuur\\\’. eenmaal gearriveerd bij de CBR kreeg ik te horen dat ik gezakt was omdat ik de aanwijzing van de navigatie niet goed had gevolgd. Ik vroeg dat het enige reden was waarom ik gezakt was. eerst was de antwoord van \\\’examinator in opleiding\\\’ een ja toen, mijn instructeur en ik erop gingen werd er gezegd dat ik niet goed ging kijken ik vroeg waar ik niet had goed ging kijken. Persoon ik kwestie gaf geen antwoord maar hij draaide het juist om door te zeggen dat eigenlijk mijn snelheid niet goed was. ik vroeg weer waar ik te snel of juist langzaam ging rijden ik kreeg weer geen antwoord. en daarna was het ja maar je was te erg gefocused op je navigatie wat eigenlijk van het begin zijn reden was om te laten zakken. Alleen wat ik niet begrijp ik kan wel gefocused zijn op mijn navigatie het gaat er om dat het geen belemmering vormt voor mijn rijgedrag maar blijkbaar moest ik die dag van hun zakken, toen ze mij alleen al zagen aanlopen. Want zelfde dag kreeg mijn CBR formulier en er staat allerlei ding wat niet overeen kwam met alles wat we hadden gesproken.

ik wil dat ze eerlijk aan het werk aangaan en als dat te veel gevraagd is wil ik dat het mogelijk is om alles in beeld te zetten want, zo heeft CBR automatisch gelijk want, zij hebben de macht. En als dat ook te veel gevraagd is dan wil ik zij mijn volgende examen bekostigen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aisha24