Klacht: Onterecht stop zetten ziektegeld

op 11 juli 2019 over UWV in de categorie Overheid

Mijn zoon is al meer dan een jaar bezig om hulp te krijgen voor zijn zware depressie. Doordat hij telkens word afgewezen omdat ze niet de gepaste hulp konden bieden en telkens weer opnieuw een aanvraag moest indienen wacht hij al bijna anderhalf jaar met alle gevolgen die ik thuis ondervind. Uiteindelijk word hij als een zwaar geval zien en heeft nu binnenkort 5 aug zijn afspraak bij Mondriaan heerlen waar dan ook direct erna de behandeling start. Mijn zoon is al meerdere keren door Mevr. de heer van UWV Heerlen behoorlijk onderdruk gezet waarom er nog geen behandeling is. En ze dreigt al voor de zoveelste keer om zijn ziekengeld stop te zetten ondanks alle bewijzen die ik heb en kan laten zien hoe dit allemaal erg genoeg verlopen is .Mijn zoon kan er niks aan doen dat hij nog steeds geen hulp heeft. Het hele proces hoe alles verloopt gaat buitenom mijn zoon en toch word hij op onprofessionele en brutale wijze behandeld. Gisteren weer een tel gehad dat ondanks dat hij behandeld gaat worden toch zijn uitkering 5 augustus word stopgezet. Enkel en alleen als voor die tijd zijn behandelplan op tafel ligt loop zijn geld door .Ik de moeder ben ook ziek en heb een kleine bijstand uitkering van 700 euro omdat mijn zoon bij mij woont .Zijn inkosten zijn ook 720 euro omdat hij bij mij woont .U begrijpt wel dat ik enorme problemen krijg als zij dit geld stopzet .ook zal dan niet eens geld zijn voor vervoer voor zijn verdere hulp bij Mondriaan . Helaas kan Mondriaan ook niet de afspraak vervroegen want zo werkt dat nu eenmaal niet jammer genoeg .Mevr. de heer denkt dat dit allemaal maar eventjes zo gaat . Die druk van haar tel heeft ervoor gezorgd dat mijn zoon weer helemaal doordraait met alle gevolgen van dien. Haar onbeschofte gedrag vind ik dan ook onprofessioneel en grof schandalig naar mijn zoon toe .Moest er iets gebeuren nu in deze periode zal ik haar aanklagen .

Als Mevr. de heer op haar gedrag word aangesproken en mijn zoon gewoon in behandeling kan gaan zonder dat zijn ziekengeld word stopgezet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kraft