Klacht: Onterecht nieuw abonnenmentstermijn afgeschreven

op 17 februari 2016 over squla in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een jaar geleden meteen na aanvang via email en accounts beide abonnementen opgezegd. Nu wordt er toch weer afgeschreven. E-mail verstuurd, krijg geen reactie. Heb inmiddels de bedragen gestorneerd. Wilde graag naar hen bellen, maar er is geen telnr te vinden. Dat vind ik ook heel vreemd.

Gewenste Oplossing:

Als Squla bevestigt dat beide abonnementen zijn opgezegd en er geen bedragen meer verschuldigt zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over squla

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over squla nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door squla in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lthouten