Klacht: Onterecht niet geslaagd

op 20 maart 2017 over CBR in de categorie

Ik heb mijn bromfiets praktijk op 20-3-2017 gereden en wanneer ik de examinator omtmoette zag ik al dat hij een beetje oud was, daarvoor had hij een jongens waarmee ik samen les had al foute instructies gegeven en hij vond het ook niet prettig hoe hij beoordeelde. Toen ik aan de beurt was gaf deze man (hij heet met zijn achternaam Brand) de richting steeds pas op het einde van de splitsing aan. Hij heeft me ook aantale keren verkeerd laten rijden bijv in gebieden waar je niet verder kan maar er geen bordje staat dat het dood loopt. Hij functioneerde niet goed genoef om een examinator te zijn ik vind het nu jammer dat ik zoveel geld heb betaald en iemand krijg die zijn werk niet eens goed kan uitvoeren. Ik zat ook in een situatie waarin er een auto uit een uitrit kwam en hij remde op het laatste moment waardoor ik schrok en ik remde hij reageerde hier fel op maar hij zag de auto niet eens zo hard rijden en heeft nog commentaar dan zet hij bij de fouten alleen maar fouten bij een kruispunt terwijl ik de bediening gewoon in de hand had.

Ik zou graag mijm geld terug willen hebben of dat deze man word ontslagen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Filmon040