Klacht: Onterecht loonbeslag

op 24 augustus 2016 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Enige jaren geleden had ik een meningsverschil met UPC. Helaas heb je bij een kantonrechter weinig kans om gehoor te vinden, daar komt bij dat het bedrag te klein is om in beroep te kunnen gaan.
Door een aantal persoonlijke situaties, kon ik op enig moment de regeling niet meer betalen, heb dat schriftelijk aan UPC laten weten, kreeg geen antwoord. Ik wil het niet als excuus zien maar het geheel werd vergeten.
UPC heeft haar bedrijf verkocht aan ZIGGO, de schulden zijn mee overgenomen en waarschijnlijk verkocht aan LAVG. Ik heb nimmer een akte van sessie ontvangen.
Onlangs melde LAVG zich weer voor het eerst na de overname van ZIGGO en kondigde loonbeslag aan.
Ik heb direct aangegeven dat ik daar enkel door in problemen zou komen, maar ook dat het bedrag waar men beslag op wilde leggen te hoog was, de beslag vrije voet was verkeerd berekend. Men hield €.349,00 in. Men wilde alle opgaven zoals loon en huur etc van mij ontvangen, heb dat ook 2 keer gestuurd.
Het totaal bedrag was €.443,34 daarvan was dus €.349 al ingehouden.
Er zou dus nog een bedrag van €.93,00 betaald moeten worden. LAVG hield nu weer €.349,00 in. Ik kom hierdoor in problemen

Als LAVG de beslagvrije voet toepast die juist is, en per direct het teveel ingehouden bedrag aan mij terugboekt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F.Spierings