Klacht: Onterecht inhouding van mijn loon

op 26 april 2017 over Belastingdienst in de categorie

De belastingdienst heeft onterecht een bedrag van bijna 2300 euro van mijn loon afgehouden dit terwijl er geen loonbeslag meer op lag die hadden ze wel aangevraagd bij mijn werkgever maar er later weer afgehaald omdat het niet klopte op de dag van salaris betaling heeft mijn werkgever het nog gecheckt bij de belastingdienst die zeggen maak maar gewoon alles naar ons over mijn werkgever dat netjes gedaan zich van kwaad bewust dat het niet klopte de belastingdienst had ook niet tegen mijn werkgever gezegd dat het eraf was. Ik meteen de belastingdienst weer gebeld waarom hun nu toch mijn geld hebben zeggen ze is een fout van je werkgever binnen 8 weken zou het dan terug gestort worden naar mijn werkgever en die moet het dan doorsturen naar mij. Ik mijn werkgever weer opgebeld van hoe zit dat want nu kom ik in de schulden waar ik geen zin in heb kan de vaste lasten op deze manier niet betalen waarop mijn werkgever zei als ik een bewijs krijg per post of mail dat ze het te veel ontvangen bedrag terug storten naar mijn werkgever dan wilde mijn werkgever het voorschieten ik weer naar de belastingdienst gebeld zeggen nee wij sturen geen brieven of mailtjes hierover want dat zit niet in ons protocol de grond valt onder me voeten vandaan ik zeg dan kan ik mijn woonlasten niet betalen zegt die man van de belasting telefoon in Nederland zijn genoeg bruggen je kunt er alvast een uitzoeken en toen werd er opgehangen echt niet te geloven ik ben een nette Nederlandse betalende belastingburger en dan wordt er zo met mensen omgegaan niet normaal terwijl hun mijn geld onterecht afpakken andere mensen de schuld geven terwijl de bewijzen er liggen dat het hun fout is en dan nog zo’n opmerking maken dat gaat te ver

Als ik zo snel mogelijk of mijn geld of dat mijn werkgever een bewijs krijgt dat het geld terug komt naar de werkgever

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pietjebel3040