Klacht: Onterecht incasso

op 08 augustus 2017 over Zilveren Kruis Achmea in de categorie Zorgverzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer verkeerde informatie. Al jaren ben ik bezig mijn achterstand weg te werken voor mijn partner. Ik krijg informatie en daarna blijkt het niet te kloppen.
Loonbeslag wordt er zonder brief naar ons te sturen gelegd. Bel ik zilveren kruis dan weten ze hier niets vanaf. Ze kennen zelfs het dossiernummer niet. Nu kennen ze het na precies 9 mnd opeens wel.
Ik wil geld overmaken, hebben ze weer een fout bankrekening nummer gestuurd enz enz
De medewerkers zijn absoluut niet goed getraint en hebben geen goed inzicht in de gegevens van hun klanten

Ik heb ook al mails waarin staat “onze excuses wij hebben u verkeerde informatie gegeven “

Gewenste Oplossing:

Schuld wordt voor de helft kwijtgescholden omdat er van hun kant ontzettend veel fouten zijn gemaakt.

Een duidelijk overzicht mbt alle gegevens.

Een juist rekening nummer zodat ik kan betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zilveren Kruis Achmea

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zilveren Kruis Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mirjamstolk