Klacht: Onterecht incasso

op 01 augustus 2017 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fnv stuurde mijn factuur naar GGN. terwijl ik nog een maand had om te betalen. Ik heb alle betalingsbewijzen 4x opgestuurd nar GGN en FNV.
Telefonisch heeft FNV toegezegd een fout gemaakt te hebben. Toch blijven ze GGN op mij afsturen.

Gewenste Oplossing:

Fnv erkend fout en trekt factuur in

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 17 augustus 2017 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 17 augustus 2017 om 16:12 geantwoord

Ik heb in totaal al 6x de betalingsbewijzen gestuurd

Alle klachten die gemeld zijn door mirjamstolk