Klacht: Onterecht gezakt

op 30 juni 2017 over CBR in de categorie

Ik reed af voor mijn tweede praktijkexamen van de motor. Het ging gewoon prima en ik voelde mij er goed bij. Ik was wat zenuwachtig, maar dit viel hartstikke mee en ik wist het goed onder controle te houden, net als de motor. Weer aangekomen bij het CBR glimlachte mijn rij instructeur breed dus ik werd een beetje blij. Hij wreef tevreden in zijn handen en zei tegen de examinator: “vertel het haar maar!”. Waarop hij antwoorde dat ik gezakt was. Mijn rijinstructeur, een andere man die mee was en ik snapte er niets van. Ze zijn zelfs nog samen in discussie gegaan, maar omdat de examinator (in dit geval Peter Wind) het hoogste woord had, bleef het toch op “gezakt”. Vervolgens kreeg ik thuis het beoordelingsformulier gestuurd en daarop bleek dat hij alles onvoldoende had geplaatst behalve de oogtest. Echt belachelijk want de meerderheid (3 van de 4) waren het er niet mee eens.

Mijn rij instructeur en ik snappen het beide nog altijd niet en daarom schrijf ik een klacht. Het is toch te gek voor woorden dat hij zoveel macht heeft terwijl het gewoon voldoende was uitgevoerd allemaal?

Het gezakt omtoveren in geslaagd (wat gewoon terecht is) zou natuurlijk het best zijn, maar ik snap dat dit niet gaat gebeuren. Wel wil ik mijn geld terug want dit examen is absoluut geldverspilling geweest.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna96