Klacht: Onterecht gezakt

op 21 juni 2016 over CBR in de categorie

Ik heb vandaag 21-06-2016 herexamen gedaan voor autorijbewijs B. De hele rit is goed verlopen, maar de examinator had daar een ander mening over. Bij een geregelde kruispunt bleef ik (volgens de examinator die tevens pas 2 maanden aan het werk was) te lang staan. Hiervoor heb ik al achter mij gekeken, zodat ik kon zien of er een andere auto achter mij stond (om doorstroom problemen te voorkomen). De hele rit verder ging prima. Dit is geen fout. Voor mijn hele examen en een les van tevoren heb ik €247.5 moeten betalen. €247.5 is zeer veel voor een student. Ik vindt dat ik onterecht ben gezakt en ik wil of een vergoeding of ik wil dat ik geslaagd wordt verklaard. Mijn rij-instructeur is ook zeer oneens met de mening van de examinator.

Ik ben tevreden wanneer ik geslaagd wordt verklaard of een vergoeding krijg van €247.5.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yuenso.l