Klacht: Onterecht gezakt

op 11 juni 2016 over CBR in de categorie

Ik heb gisteren mijn examen afgelegd bij een mevrouw waarvan ik haar naam niet meer weet. Ze laat me als eerst een kenteken op lezen en vroeg me wat technische vragen over de auto. We stapten in en reden weg. De rit ging heel goed en had er ook echttt en heel goed gevoel over. Ik heb verder geen fouten gemaakt en alle bijzondere manoeuvres gingen goed parkeren na de 2e keer op een andere plek. Toen we terug kwamen bij het cbr zei mevrouw dat ze me niet blij kon maken en dat ik dus was gezakt. Dit kwam echt als een verrassing aangezien ik geen ingrepen had. Haar excuus was dat ik de gevaren niet kon inschatten wang ik reed te hard over een zebrapad. Ik vind dit zwaar onterecht. Waar zij het over heeft was een brede weg met zebrapaden, je kan er ver vooruit kijken waardoor ik dus ook zag dat er geen voetgangers waren en dus door kon rijden. Ik kan de gevaren wel degelijk goed inschatten! Ook vertelde ze mij dat ik bij een inrit constructie een voetganger geen voorrang had verleend waarvan ik serieus denk dat ze die voetganger heeft verzonnen want er was niemand daar! Ik heb voorrang verleend aan de fietsers die naast mij reden want ik moest rechts afslaan. Ik heb serieus het gevoel dat het slagingspercentage behaald was voor die dag en ze mij heeft laten zakken om mij zwaar te benadelen.

Ik ben tevreden wanneer mevrouw terug komt op haar punt en mij alsnog laat slagen. Zo niet wil ik kosteloos een nieuw examen kunnen doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaleesamm