Klacht: Onterecht gezakt

op 25 mei 2016 over CBR in de categorie

Vandaag examen gedaan en weer onterecht gezakt, de 4de keer examen was ik gezakt op doorstroming de vorige keren hebben ze me doorstroming niet eens genoemd dus dat was nieuw , ik stond op een 50 weg en moest de woonwijk in toen ik de woonwijk in wou zag ik 2 groepen fietsers de 1ste groep was dichtbij dus dacht laat ik stoppen en ze voor laten gaan maar doordat ik aan me doorstroming ook moest denken was ik wel voor die 2de groep fietsers gegaan dat was dus niet goed want had voor de 1ste groep langs gemoeten dus gezakt , vandaag moest ik voor de 5 de keer een bnor examen “ze zeggen” dat ze je dan meer op je gemak stellen wat bij mij totaal niet zo was het gesprekje vooraf duurde ontzettend lang en hij vroeg waarom het niet lukte ik uitgelegd daarna begon hij allemaa rare vragen te stellen bijv. Hoe hard ik ergens moest invoegen ik antwoorde maar alles wat ik zei was volgens hem fout daarmee maakte hij me al erg onzeker , toen gingen we na de auto toen we in de auto zaten begon die weer een heel verhaal over de banden en over max verstappe ze banden etc ik wist niet meer wat ik moest antwoorden en werd er heel naar door, toen we gingen rijden ging alles goed , geen commentaar gehad ,eenmaal terug zei die dat ik gezakt was op niet goed kijken na me dode hoeken ik had alles gezien alles veilig gedaan, als ik NIET goed had gekeken na me dode hoeken had ik autos niet gezien en dus een ongeluk kunnen maken maar dat is NIETgebeurt omdat ik alles zag!!

Ik zou tevreden zijn als ze mensen terecht beoordelen, als je goed rijd en alles veilig doet ga niet zoeken naar kleine dingen om diegene onzeker te maken, niemand heeft het geld op de rug groeien we werken er allemaal hard voor en om dan onterecht te zakken is oneerlijk en het maakt je onzeker omdat je niet meer weet opgeven moment wat je moet laten zien!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shelenaa