Klacht: onterecht geldafhalling

op 25 mei 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg ook een telefoon en ja een reis gewonnen enz.dan werd er 75 euro van mijn bank gehaald zonder dat ik iets kocht ,ik liet het geld terughalen,dan een dreigbrief van het incasso bureau ,ik zal Niets betalen ,ik ben niets schuldig aan eender wie in Holland .Ik wil verder geen contact met de bedrieglijke firma zoals de man met de ze,fde klacht hier vermeld.Dus ik doe afstand van de gehele bazaar ( FIRMA).

Ik wacht op antwoord

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:53 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door jeaninelaura