Klacht: Onterecht Geld voor een opleiding betalen.

op 07 augustus 2016 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Capabel onderwijs Amsterdam, heeft in 2011 ten onrechte een brief gestuurd declaratie opleiding doktersassistente in 1jaar. Jaar 2008 heb ik een brochure opgevraagd bij de school echter heb ik ook geen inschrijfbrief ontvangen of boeken lijst in 2011 heb ik via GGN een brief gehad voor declaratie bij mijn werk, het bedrag betaald te hebben wat ten onrechte is in aug 2016 weer een declaratie brief gehad.

Capabel onderwijsgroep heeft mij ook nooit kunnen aantonen dat ik een dossier heb met een handtekening of toestemming formulier dat ik opleiding wilde volgen.

Als er een oplossing komt en dat er een dossier word nagestuurd waar ik daad werkelijk mijn handtekening heb geplaatst en dat ik daar werkelijk een inschrijf formulier heb getekend.
want ik betaal nu ten onrechten mijn advocaat word maandag ook ingezet

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 01 september 2016 om 17:00 geantwoord

De klacht van mevrouw Kramer is vandaag 1 september 2016 door de klachtencommissie afgehandeld. Mw. Kramer heeft een brief met de conclusies ontvangen met als bijlage de correspondentie betreft haar inschrijving voor de opleiding Doktersassistente bij Capabel Onderwijs Groep.

De klacht van mevrouw Kramer is ongegrond verklaard.

Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep

Alle klachten die gemeld zijn door REDK