Klacht: Onterecht geld van de rekening gehaald

op 20 september 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik stel vast dat er op 15/09/2016 een bedrag van 49,95 euro van de zichtrekening is afgegaan.
Het bedrag werd afgehouden door Stichting Derdengelden MKbusiness uit Nederland, referentie SWEET 5.
Wij hebben echter geen betalingen gedaan aan deze firma, noch een ander Nederlands bedrijf.

Wij hebben wel enkele online aankopen gedaan maar deze werden via PayPal betaald. Dit waren ook andere bedragen.

Wanneer ik via Google de benaming “MK Business” of “Sweet 5” ingeef blijkt dit om oplichting te gaan?
Verschillende klachten werden ingediend door mensen die telefonisch gecontacteerd werden door een onbekende firma en waarbij enkele dagen later geld van de rekening verdwenen bleek…

Wij hebben enkele weken geleden wel telefoon gekregen van een onbekende firma doch hebben wij onmiddellijk vriendelijk verzocht niet meer te bellen wegens geen interesse. Men kan zo toch onze rekeninggegevens niet achterhalen???

Graag terugbetaling : 49,95 euro!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKBusiness over deze klacht.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liesbeth0205