Klacht: Onterecht geld incasseren na een aanmelding door een ander

op 23 augustus 2016 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Geachte NDA INCASSO BV

Dit is niet onomstotelijk

namelijk ik woonde samen en nogmaals overal in dat huis stond apparatuur.
Punt 2 heb er nooit een acount op aangemaakt omdat ik dergelijke sites niet eens interessant vind wegens het feit INDERDAAD dat je vaak opgelicht word oa door jullie en ja ik durf dat te citeren

U kunt met gegeven komen ed maar er valt niets meer te bewijzen…. Wat ik u dus al bij herhaling probeer uit te leggen

U maakt het voor mij moeilijker dan het is het feit is er valt niets te verhalen
maar terug te vorderen.

Nogmaals

Dit acount of hoe het ook mag heten is niet door mijn hand gedaan
Is niet door mij angemaakt

Is niet door mij ondertekent

Is niet door mij elektronisch betaald

Mijn pinpas ja idd is in handen geweest van mijn ex, en evengoed zijn mijn pers gegevens misbruikt en bij herhaling leg ik u nu weer nogmaals uit……. Mijn ex is een narcist en de problemen die veroorzaakt zijn kaar staan de schade die zowel mentaal als fysiek toegebracht zijn krijgen door deze actie nog meer schade

En is niet te verweiten aan mij wegens het feit dat jullie beweren op jullie Website gratis inschrijving en ondertussen er een abonnement van maken!

Jullie verschuilen jezelf achter wetgevingen die niet kloppen op jullie Website en geclaimd zijn om je gelijkt te verhalen nou nogmaals dit krijgt u niet

Er word niets betaald en dit is mijn laatste woord aan U.

Zie de betalingen die gedaan zijn maar als compromis en hiermee is de kous voor mij definitief af!

u mag dankbaar zijn voor deze vorm van oplossing! U heeft al genoeg gevangen voor een gratis website NIET!

Dit is de enige oplossing die ik u bied!

Niet mee eens? Dan worden de kosten alsnog verhaald! Bij u ditmaal.

Fijne dag verder en geen hartelijke groeten.

Laat me met rust en accepteer het feit dat u misbruik maakt van mensen:

* die op zoek zijn na een woning

* die misbruikt worden door anderen ivm kwade intenties

* Mensen die niet gevraagd hebben ongewild slachtoffer te worden van u
praktijken omdat u op elke mogelijke. Manier geld wild vissen

* Waarbij politie machteloos staat en dus ook geen aangifte kan opnemen kwa bewijstechniche problemen.

En geen recht heeft om dit zo maar te kunnen doen omdat het u uitkomt en u denkt boven de wet te staan

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 13:18 geantwoord

Geachte mevrouw Van Amelsfort,

Zoals wij u eerder vandaag geantwoord hebben op uw e-mail:
Indien u er van overtuigd bent dat u zelf geen inschrijving heeft gedaan op de site en zelf niet uw betalingsgegevens heeft opgegeven (ergo dat er door iemand anders identiteitsfraude is gepleegd met uw persoons- en betaalgegevens) dan adviseren wij u daarvan aangifte te doen bij de politie. Indien na onderzoek door politie blijkt dat er inderdaad sprake is van identiteitsfraude dan zullen wij overgaan tot het restitueren van alle betalingen.

U kunt gratis inschrijven op onze e-mailing met het beschikbare huurwoningaanbod. Als er in de door u opgegeven plaats/regio nieuw woningaanbod beschikbaar is gekomen ontvangt u daar dagelijks een kort bericht van. Als u vervolgens meer details van het object wilt inzien en op de aanbieding wilt kunnen reageren dient u een abonnement af te sluiten. Dit abonnement is afgesloten, hiervan heeft u ook een betalingsbevestiging in uw mail ontvangen.

Om de kosten laag te houden, werken onze medewerkers voornamelijk vanuit huis. Het is daarom niet mogelijk telefonisch contact op te nemen. Alle communicatie loopt via e-mail, omdat dit veel efficiënter werkt.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Banaanbanaan