Klacht: Onterecht beslaglegging

op 30 april 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Vanwege een vordering bij Menzis zorgverzekering,is dit uit handen gegeven bij GGN Almelo. Deze hebben inmiddels een vonnis. Vanwege financiele problemen heb ik verzocht om een betalingregeling. Ter hoogte van €250,00 per maand. De vordering is vanwege de hoge kosten opgelopen van €500,- naar € 1500,00. Ze zijn hiermee akkoord gegaan, maar doordat de betaling later binnen was dan overeengekomen, heb ik een vooraankondiging van een beslaglegging gehad. Ik zit al behoorlijk in de financiele problemen, een beslaglegging maakt dit alleen maar erger.
Ik heb mijn aan de afspraak gehouden weliswaar iets later. Ik ben het niet eens met de manier waarop er door GGN wordt behandeld, ze maken misbruik van hun machtspositie inplaats van rekening te houden met mijn financiele situatie. Ik wil wel betalen maar kan dit niet in een keer. Er wordt nu gedreigd met beslaglegging.

De betalingsregeling continueren, zodat ik de gelegenheid krijg om mijn financiele problemen op te kunnen lossen.
Dossiernr 24102266 t.n.v A.Cats

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 01 mei 2017 om 13:46 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Een vooraankondiging is een signaal om kenbaar te maken dat het proces niet volgens afspraak verloopt en wij voornemens zijn verdere stappen te zetten. Deze tussenstap is bewust ingezet, om te voorkomen dat er onterecht beslag gelegd wordt. Het is goed dat u aan de bel trekt. Echter zien wij uw melding als een bezwaar en niet als een klacht. Er zal vandaag een reactie aan u worden toegestuurd per e-mail.

GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door A Cats