Klacht: Onterecht beslag

op 03 februari 2014 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Ik betaal een schuld aan lavg in termijnen van 50euro pm. Ik betaal trouw elke maand 50euro. November2013 kreeg ik een brief of ik even 200euro wilde overmaken omdat ik 4 termijnen achterliep. Ik heb in november 50 euro extra over gemaakt en lavg een brief geschreven dat ik in december geen werk meer heeft omdat mijn contract niet werd verlengt door een foutje van de werkgever dus ik kan geen extra overmaken totdat ik weer werk heb en meer ruimte heb wel bleef ik trouw de 50 euro over maken dec2013 jan.feb 2014 ook over gemaakt ik ben ook bijna klaar met het betalen van de schuld. zaterdag kreeg ik bericht van de bank dat ze beslag hadden gelegd op mijn bankrekening maar daar was niks te plukken. Heb lavg gebeld met de mededeling dat ik hun per brief op de hoogte heb gesteld van mij situatie en de betaling van 50 euro wel gewoon blijf betalen. Nu heb ik weer een kosteplaatje erbij van 181euro die ik rabobank moet betalen. Wat een onmenselijk gedrag vertonen ze daar bij lavg. Ik ben met hun helemaal klaar. Ik vraag mij af of ze zomaar beslag mogen leggen terwijl de betalingen gewoon blijven binnen komen.

Ik zou graag de kosten wat hun gemaakt hebben bij mijn bank die ik moet betalen terug draaien

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

Bericht van LAVG

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking willen wij u verwijzen naar http://www.lavg.nl/particulier/contact Op deze pagina kunt u uw vraag c.q. opmerking achter laten. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen. Hoogachtend, LAVG

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ela64