Klacht: Onterecht behandeld

op 26 mei 2020 over KISS marketing & sales in de categorie Marketingbedrijven

Hallo ik wil een klacht indienen waar ik 1 week geleden was aangenomen, bedrijf naam is KISS marketing sales.
Ik ben maandag begonnen 18 mei 2020 en dinsdag 19 mei ook training gevolgd door de baas, uit het niks zei hij ik moet weg want heb afspraak dus toen ben ik gaan bellen tot half zes en daarna naar huis.
Die zelfde avond wordt ik geappt door de baliemedewerkster dat ik woensdag ook niet hoeft te komen omdat er iets tussen is gekomen donderdag waren we vrij dus ik zei dan kom ik vrijdag weer voor de training…. maar dan zegt ze nee je hoeft niet te komen we bellen je wel.
Vrijdag heb ik de hele dag gewacht en er is niet eens
Gebeld.
Vervolgens krijg ik in mijn mail een contract document dat ik moet tekenen en opsturen….. ik heb getekend en de handtekening van de baas stond er al dus ik neem aan dat ik aangenomen ben.
Ik heb die contract bewaard zodat als iemand wil zien kan ik dat bewijzen getekend betekend dat je aangenomen bent als de baas niet getekend had was het een ander verhaal.
Ik neem vanmorgen contact op en wordt maar niet opgenomen, na een tijdtje wordt door die medewerker mij wijs gemaakt dat het een foutje is geweest en ze gaat erachter aan…. maar ze zegt ook als je een andere baan aangeboden krijgt moet je dat zeker doen.
Dus ik zei er klopt zoveel dingen niet haan jullie met iedereen zo om dit is totaal respectvol.
Ik zei tegen de medewerker je moet gewoon durven om te zeggen ja of nee dan weet ik waar ik aan toe ben en dan zegt ze heb ik al gedaan als je het niet begrijpt heb ik al gezegd nee…… bij deze wil ik u waarschuwen dat KISS echt mensen als stront behandeld en de baas de lef niet heeft om aan de telefoon te komen en zeggen dat het t niet doorgaat echt zwak van de baas en de andere medewerker jij komt jezelf echt wel tegen met je grote bek.dus mensen het zijn uitbuiters twee dagen laten ze je zogenaamd als training werken en daarna mag je oprotten.

Ik eis reiskostenvergoeding en de dagen die ik zogenaamd als training hebt gewerkt, en een vergoeding wat ik
Ben door hun wel
Mijn andere baan kwijt.
Echt een zwakkeling de baas je bent zielig en blijft zielig.
Als ik mijn vergoeding niet krijg neem ik een advocaat of andere maatregel want ik heb nog de contract die ik heb opgeslagen met jou handtekening.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KISS marketing & sales nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erum