Klacht: Onterecht abbonement

op 03 september 2015 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

onlangs heb ik mij ingeschreven op bovenstaande website.
Na mij ingeschreven te hebben, zou ik contact op kunnen nemen met de verhuurders van de woningen die op de site te zien zijn. Echter is hier niets van waar.
Ik kan enkel een reactie achterlaten en moet dan maar hopen dat een verhuurder contact met mij opneemt, wat natuurlijk nooit gebeurd.
Dit is in mijn ogen je reinste oplichting. Ik moet zogenaamd €19,95 per maand betalen en krijg niet terug wat er voor beloofd wordt.
Omdat ik dit een rare gang van zaken vind, heb ik direct een beroep gedaan op mijn herroepingsrecht. Dit kon volgens de site alleen via een contactformulier, want een emailadres of telefoonnummer is nergens te vinden.
Inmiddels heb ik al 2 berichten via dit formulier achter gelaten, waar niet op gereageerd wordt. Ondertussen is er wel 2 maal €19,95 afgeschreven van mijn rekening.
Dit bedrijf doet niet wat het beloofd, en er valt absoluut niet mee te communiceren.
Ik hoop via deze weg contact te kunnen leggen en het op te kunnen lossen.

Ik wil dat mijn abbonement per direct stop gezet wordt en mijn geld terug (2x19,95)
Immers heb ik binnen de wettelijke tijd mij op mijn herroepingsrecht beroepen, en zou dit abbonement sowieso niet moeten zijn gestart.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 04 september 2015 om 12:35 geantwoord

Geachte mevrouw van Beek,

Huurwoningbemiddeling.nl functioneert alleen als een platform voor vraag en aanbod in de huurwoningsector. Huurwoningbemiddeling.nl is nadrukkelijk NIET betrokken bij de eventuele daadwerkelijke overeenkomsten tussen Verhuurder en Woningzoekende. Om die reden kan Huurwoningbemiddeling.nl dan ook geen enkele controle uitoefenen op de kwaliteit, de veiligheid, de legaliteit of bevoegdheid van de inschrijvers en de juistheid van de gegevens. Huurwoningbemiddeling.nl garandeert op geen enkele wijze overeenkomsten of huurcontracten na inschrijving op de Huurwoningbemiddeling.nl website. Er wordt nergens op onze site vermeld dat u rechtstreeks contact op kunt nemen met de verhuurders. Wij hebben van u 1 e-mail bericht ontvangen en wel op 29 juli 2015 en dit bericht had geen betrekking op het stopzetten van uw abonnement of op het herroepingsrecht.

Klantenservice huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door LMB