Klacht: onterecht

op 19 mei 2016 over CBR in de categorie

ik vind dat ik onterecht ben gezakt voor me rij bewijs van wegen een keer laat remmen en maar wel gewoon op tijd en ik ben gestopt voor een persoon twee keer eerst liep hij met zijn fiets op de zebrapad maar toen hij bij mij was was ik al gestopt voor hem maar hij ging niet toen is hij op zijn fiets gestapt op de zebrapad ben ik weer gestopt maar hij ging maar niet toen ben ik maar door gaan rijden als je op je fiets ziet en op de zebrapad wil gaan fietsen heb je zeker geen voor aan maar als dat ook wel zo is ben ik tog twee keer gestopt en hij ging maar niet

en de examinator heeft gezegt je hebt laat geremd dus je hebt een voet ganger bang gemaakt dat was zeker niet zo want hij heeft mij heel vriendelijk gegroet en is gaan oversteken en ze zegt ook al was dat man op zijn fiets en op de zebra pad wilde oversteken en 2x voor hem bent gestopt en hij maar niet wil gaan ben jij als nog fout want jij weet de regels hij niet je moet als nog wachten en tegen hem zeggen dat hij voor mag

waneeer ik me rijbewijs wel krijg want dat was mijn laatste kans me theorie is ook niet meer geldig

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tenya