Klacht: Ontbreken zelfscanner of alternatief

op 25 juli 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Ik vind het heel krom dat o.a. bij andere filialen in andere plaatsen wel met zelfscanners worden gewerkt.
Maar dat de Jumbo filialen Weert + Albert Heijn filialen Weert en Jan Linders filialen Weert deze niet willen aanschaffen. En hier ook geen alternatief voor aanbieden. Ook vind ik het heel raar dat hier geen goede communicatie over de reden WAAROM NIET naar de consument word verricht.

Als van al deze 3 supermarktketens men minder star worden en ze ook meer rekening hieromtrent houden met mensen zoals (met o.a. verstandelijke en meervoudige beperking) ik die veel moeite en stress ervaren van het continu zelf in de winkel moeten hoofd uitrekenen voor hoeveel ze in hun winkelkar / -mand hebben. Ook nog optellend en aftrekkend met procenten reclame acties. Met als eindresultaat meer persoonlijke aandacht / hulp en begrip qua communicatie voor ons als klant zijnde en onze kleinere budget / dieet.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 09 augustus 2017 om 16:50 geantwoord

Inmiddels is er contact geweest met deze klant. Hierbij is uitgelegd aan de klant wat onze plannen zijn voor zelfscanning.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door MJBoogaard83