Klacht: Onschuldig..de dupe

op 22 juni 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van u mail wil ik u graag informeren en zelf ook wat informatie.

Ik ben slimfruut en dit bureau al 3 weken continu aan het bellen. Ik vrees dat beiden incasso medewerkers en slimfruit medewerkers mij voor de gek houden. Op telefoon wordt door slimfruit gezegd we zoeken het uit wie of waar het pakket naartoe is en door wie het is aangevraagd, daarna krijg ik plotseling incassokosten. Dan krijg ik medewerkers van incasso die ik ook aangeef hoe het zit, wordt mij verteld incasso staat op hold we wachten het af en nog steeds met telefonisch contact. Dan krijg ik alsnog van jullie incassokosten en dreiging van dagvaarding en wordt gezegd dat dit samen met slimfruit is besloten. Als jullie zo nauw gebonden zijn waarom krijgen jullie niet de juiste info door van elkaar? Ik heb nooit een pakket ontvangen van slimfruit en heb nooit wat besteld! Mijn telefoon is gesloten waarmee wat gegevens zijn vrij gekomen door de apps die erop stonden.

Ik ga hiernaast ook contact opnemen met een maatschappelijk werker en mijn boekhouder daarnaast wil ik ook het verhaal met social media bekendmaken.. beschikbaar fb pagina van mijn neef een bekende artiest die over de miljoen leden heeft. Ik voel mij echt heel erg in de maling genomen, ik word heel onserieus behandeld en zonder het probleem in te zien en op te lossen, willen jullie alleen maar geld incasseren van een willekeurig iemand.

In afwachting van uw reactie,

G. Mahmood

Onderwerp: D05164736

Het moet weggehaald worden ik wil mijn geld, ik betaal voor niets gewoon zomaar willekeurig ergens betalen

Alle klachten die gemeld zijn door Gmk82