Klacht: Onrechtmatige invordering 20,21 euro

MoniqueCL op 13 februari 2021 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Sinds 2016 meent LAVG een bedrag te mogen invorderen. Tot op heden heeft LAVG niet kunnen aantonen dat er sprake is van een openstaande vordering. Ze willen of kunnen de factuur verzekeringspremie 20,21 euro niet overleggen, ondanks herhaald verzoek ook aan de toezichthouder. Het vermeende bedrag betreft 20,21 euro verzekeringspremie. LAVG nam de moeite om voor dit bedrag een dagvaarding op te stellen en naar de rechtbank te gaan. Ik was niet op de hoogte van het hele circus.
Waar LAVG blijkbaar niet van op de hoogte was, is dat er een polisroyement is (augustus 2016) waarop vermeld wordt dat er 32,71 euro betaald moet worden (ooit) aan de verzekeraar. Dit bedrag is voldaan. LAVG heeft het polisroyement ingezien.

LAVG meent inmiddels recht te hebben op ca. 1700 euro.

Dit is toch je reinste oplichting. Het blijkt dat LAVG de kennis niet in huis heeft.

Wanneer LAVG schriftelijk bevestigd dat er geen sprake is van een vordering. Alle in rekening gebrachte kosten vergoed zijn en een compensatie voor alle geleden schade de afgelopen vijf jaar.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 17 februari 2021 om 16:51 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: www.lavg.nl - organisatie - klachtafhandeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

MoniqueCL

Heeft op 17 februari 2021 om 17:25 geantwoord

Ik heb reeds een klacht bij LAVG ingediend met -weer- een verzoek om de nota/inzage dossier. LAVG reageert niet inhoudelijk en geeft geen gehoor aan het verzoek. Daarom ben ik niet akkoord met de geboden oplossing. Inmiddels heeft LAVG ook een brief aansprakelijkheidsstelling van mij ontvangen. Deze eindeloze discussie om een bedrag ad. 20,21 euro duurt namelijk al vijf jaar.

Alle klachten die gemeld zijn door MoniqueCL