Klacht: onrechtmarige afhouding rekening

op 14 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 04/01/2016 is er 49.95 euro via domiciliëring van mijn bankrekening getrokken met de mededeling megaprices. Dit houdt verband met een telefoontje dat ik ongeveer 2-tal maanden geleden kreeg. Binnen de 24u zou ik een mail krijgen ter bevestiging en met mijn inloggegevens. Ik heb nooit zo een mail ontvangen en nooit een account geactiveerd. Ik heb de domiciliëring onmiddellijk geblokkeerd, ik heb een mail gestuurd naar Mkbusiness via het contactformulier ingevuld met de vraag deze domiciliëring te stoppen daar ik ook nergens gebruik van heb gemaakt en niks ontvangen heb.

Gewenste Oplossing:

Ik eis dan ook dat de 49.95 euro die van mijn rekening werd afgetrokken teruggestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.
.

Alle klachten die gemeld zijn door MartinVermeulen