Klacht: onrechtmarige afhouding rekening

op 14 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

op 04/01/2016 is er 49.95 euro via domiciliëring van mijn bankrekening getrokken met de mededeling megaprices. Dit houdt verband met een telefoontje dat ik ongeveer 2-tal maanden geleden kreeg. Binnen de 24u zou ik een mail krijgen ter bevestiging en met mijn inloggegevens. Ik heb nooit zo een mail ontvangen en nooit een account geactiveerd. Ik heb de domiciliëring onmiddellijk geblokkeerd, ik heb een mail gestuurd naar Mkbusiness via het contactformulier ingevuld met de vraag deze domiciliëring te stoppen daar ik ook nergens gebruik van heb gemaakt en niks ontvangen heb.

Ik eis dan ook dat de 49.95 euro die van mijn rekening werd afgetrokken teruggestort wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van MegaPrices

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Het spijt ons dat u aanleiding heeft om een klacht in te dienen. Wij hebben uw klacht onderzocht en kunnen het volgende meededelen. U kunt ons benaderen op telefoonnummer: 0857325694 ( NL ) of 028083963 ( BE ) zodat we het intern kunnen uitzoeken om te kijken of we het kunnen rechtzetten voor u. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groeten, Ria Visser Megaprices

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MartinVermeulen