Klacht: Onprofessionele kleurbehandeling

op 09 augustus 2016 over De Knip Bar in de categorie Kappers

Een afspraak gemaakt bij de KnipBar om te knippen en te kleuren.

Met behulp van verschillende foto’s duidelijk gevraagd om een Balayage. Maar in plaats dat de kleur werd aangebracht aan de oppervlakte van mijn haar werd het verzadigd door mijn hele haar aangebracht. Direct een opmerking gemaakt maar daar werd niet adequaat op gereageerd.

Het resultaat was teleurstellend, in plaats van een zacht sun-kissed effect had ik een slechte coup soleil waarbij een aantal folies er duidelijk te lang ingezeten hadden. In mijn nek waren mijn haren helemaal ontkleurd. Ook na een spoeling was ik absoluut niet tevreden, dit aangegeven maar er was op dat moment geen tijd om het naar wens aan te passen, ook niet om mijn haar te knippen.

Na een boel heen en weer mailen eindelijk een afspraak kunnen maken, helaas stond dit niet in de agenda. Gelukkig had ik per mail een bevestiging en kon ik na te hebben gewacht nogmaals een spoeling over mijn haar krijgen en is de volledig uitgebleekte plek uit mijn nek(haar) te verwijdert.

Samenvattend geen prettige ervaring, ik voelde me teleurgesteld en slecht geholpen. Ik ben € 90,00 kwijt en heb een haarkleur die niet eens in de buurt komt van een Balayage. Helaas is mijn haar inmiddels wel is behoorlijk beschadigd door het ontkleuren en kleuren.

Ik ben tevreden als de kleurbehandeling a € 90,00 terug betaald wordt zodat ik mijn haar in een professionele salon kan laten kleuren (Balayage)

Alle klachten die gemeld zijn door Kalma