Klacht: Onprofessioneel gedrag meldkamer medewerker

op 05 augustus 2017 over Alarmcentrale 112 in de categorie Artsen

Op 4 augustus gebeld met het 112 nummer. Mijn ernstig verstandelijk gehandicapte zoon was op dat moment zooooo agressief dat ik bang was dat hij mij of mijn 2 andere kinderen iets zou aandoen (hij had mijn zoon al verwondt en ook mijzelf en zijn zus fysiek aangevallen)
De medewerker vroeg mijn wat er aan de hand was.ik antwoordde haar dat ik een verstandelijk gehandicapte zoon had die helemaal door het lint ging en dat ik bang was dat als er niet snel iets zou gebeuren hij wellicht èèn van ons zou vermoorden. Deze dame reageerde met: u kunt mij normaal antwoord geven meneer.Waarop ik zei: u vraagt mij toch wat er aan dè hand is?
Vervolgens zei ze nou meneer fijne avond nog en verbrak de verbinding.25 minuten later arriveerde er eens een keer politie.

Als ik het gevoel heb dat ik echt serieus wordt genomen omdat ik echt niet zomaar bel.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alarmcentrale 112

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alarmcentrale 112 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jonge62