Klacht: onpersoonlijk behandeld

op 26 mei 2016 over Sociale dienst in de categorie

Geachte heer / mevrouw
op 26-05-2016 had ik een gesprek bij de sociale dienst drechtsteden
ik kwam daar voor een workshop
ik heb werk maar voor 20 uur in de week
gezien ik een eigen huishouden vorm en te weinig inkomsten heb heb ik schulden opgebouwd
Het was de bedoeling dat ik een aanvulling op mijn inkomsten zou krijgen tot het minimum loon
en om niet dieper in de schulden zou komen
ik had mijn moeder meegenomen omdat zij wat meer ervaring heeft in deze zaken en twee horen er meer dan een ik werd opgeroepen Door een mevrouw voordat ik naar binnen ging v zei zij u moeder mag niet mee naar binnen alleen een begeleider maar zij was op dat moment mijn begeleider mijn moeder vroeg in het kort wat de workshop inhield ze zegd ow daar jan ik kort over zijn 4 weken eer zoeken of terug naar school
waarop mijn moeder zei dat kan niet mijn zoon heeft werk maar verdiend te weinig en is hierdoor in de schulden gekomen wij zijn hier niet om schulden op te lossen daar is de sociale dienst niet voor mijn zoon zei dan heeft het geen nut voor mij deze workshop ze zei nee dat denk ik ook n ik liep weg en mijn moeder wou gaar nog wat vragen stellen maar ze zegd tegen mijn moeder ga maar weg want je zoon wil niet waarop mijn moeder zei zijn er hier nog facturen
ja hoor de muren hangen vol ik voelde mij zo onheus en kleinerend behandeld ook naar mijn moeder toe

Ik wil graag dat ik fatsoenlijk geholpen wordt en geen foutieve antwoorden woorden krijg
wil graag geholpen worden en wel als mens en niet als een hond

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sociale dienst

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sociale dienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door angel1991