Klacht: onodig voorbanden wissel en kenteken plaat verlichting en wel volgens hen erg hoge co of roetmeting en ook fisekogel met hoes

op 17 juni 2017 over Kwik-Fit in de categorie Garagebedrijven

vandaag APK keuring 16-06 2017 in beverwijk de auto volgens afspraak gebracht om 09 30 aankomst daar te weinig monteurs werd gezegt ziek en vrij er zou een man komen van de RDW om alles te cotroleren vandaag vrijdag 16 juni 2017 er werd gezegt dat ik een uur extra moest wachten voor de auto op de brug ging dit bleek even later weer niet zo te zijn na nog geen half uur kwam de ,man met zijn map vertellen dat hij was afgekeurd dat de band rechts voor 1,7 profiel had en afkeur had de band rechts voor was aan de binnen zijde gesleten en op dit was waar de linker bleek door een ander niet waar te zijn daarnaast de fisekogel met daarover een rubber stuk zijn dit lees ik erg veel over kwikfit dan de koplampen het dim licht niet goed staan afgesteld moet gebeuren en de lichten van de kenteken plaat achter stuk waren bleek er maar een tezijn dan de co meting of wel roetmeting erg hoog was en de auto niet stationair niet goed liep ook onzin dan de wasem binnen in de auto niet werkte wat hij wel deed liet ik zien alleen de knop op het paneel naar rechts bewegen of zetten en de airco en alles werkt dus gewoon dan over die co kreeg ik een advies om de vloeistof om deze in een pakket samen 2 flesjes blikjes 1 voor de olie motor dus en een voor de benzine een combi pak voor de prijs van 25 euro eerst de tank 3kwart vullen elke dag weer dan 1000 km mee rijden elke dag wel de tank 3 kwart vol zetten anders werkt het niet dus na 1000 km mee rijden dan terug naar kwikfit gaan en meteen weer meten tot het juisten waarde is bereikt om de autop door de keuring te halen prijskaartje totaal 355 euro dit nog niet betaald dit ik het geld ook niet voorhanden had de apk betaald en het pakket gedaan wat hij mij heeft verkocht in de motor en in de tank gedaan de tank gevuld helemaal vol gedaan maar tot heden dus geen apk rapport wel met afkeur ik heb het lampje kenteken vervangen dat werkt weer ook 2 nieuwe voor banden er op laten zettne 100 euro de lampen was oke geen probleem bij een andere lten doen 5 euro de meting nog niet laten doen ik denk dat die 1000 km gewoon onzin is hij zei dat er niets valt te doen bv met de motor onderdelen bv afspelen mijn auto is 24 jaar oud ford mondeo 1800 injectie weet iemand voor mij een oplossing wat ik kan doen heb de auto nodig ivb met gehandicapten in ons huis en hoe iik dat met die co goed kan krijgen voor de apk graag een reactie en de prijs die absurd hoog is bij dit bedrijf ik voel me nenaaid ruud uit heemskerk noord holland

dar mijn auto moet over 2 weken gekeurd zijn dit ik dus 2 weken heb om dit alles voor elkaar te krijgen ik heb geen 355 euro liggen vandaag dus al 150 euro lichter en geen goedkeuring wie kan mij helpen Ruud

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwik-Fit

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwik-Fit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pirt