Klacht: Onnodig rijplaten laten liggen

op 15 juni 2016 over Gemeente Roosendaal in de categorie Gemeente

Goedemorgen,
Hiermede bericht ik u dat tegenover spoorstraat 58 in de groenstrook ,op het gras, 12 stuks rijplaten zijn neergelegd.
Deze rijplaten waren nodig voor werkzaamheden.
Na deze werkzaamheden ,inmiddels ruim 4 weken geleden,liggen deze rijplaten nog op het gras,waardoor het gras afsterft.
Wij willen graag onze omgeving schoon en netjes houden.
De rijplaten die nu onnodig daar liggen werkt daar niet aan mee.
Graag actie om deze platen spoedig te verwijderen.

Als spoedig de rijplaten verwijderd zijn en het gras weer in normale goede staat verkeerd

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Roosendaal

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gemeente Roosendaal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Gemeente Roosendaal in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gemeente Roosendaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gemeente Roosendaal

Heeft op 23 juni 2016 om 15:37 geantwoord

Hallo Jan, als het goed is dan zijn de rijplaten nu opgeruimd. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag natuurlijk. Situaties als deze kun je ook heel makkelijk via onze site melden: https://www.roosendaal.nl/melden-aan-de-gemeente. Dat is de kortste weg om een klacht opgelost te krijgen. Weet je zo voldoende? ^Cobi

Alle klachten die gemeld zijn door Janvanderven