Klacht: Onmogelijk in contact te komen

op 30 januari 2014 over dhanvantri ayu wellnesscentre in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin december 2013 heb ik twee coupons via Groupon gekocht voor heerlijke massage.
Op 12.12.13 had ik een afspraak gemaakt met deze mevr. die kort voor de afspraak gebeld had dat haar kind ziek was en onze afspraak niet door kan gaan .
Zij zou mij terug bellen.
Tot vandaag de dag niks gehoord.
Ik heb zeker zelf 7x gebeld en zeker 4x ingesproken met verzoek voor nieuwe afspraak voor mijzelf en mijn zoon.
Mevr reageert absoluut niet op mijn verzoek.
Ik ben het ondertussen zat om steeds te bellen en steeds genegeerd te worden!!!!!
Ik heb al lang betaald en vind dit niet kunnen!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug omdat ik deze mevr dus niet vertrouw in haar diensten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over dhanvantri ayu wellnesscentre

Alle klachten die gemeld zijn door novacesta