Klacht: Onkruid in platsoenen veel te hoog.

op 15 juni 2016 over Gemeente Roosendaal in de categorie Gemeente

Het onkruid staat in de wijk Landerije veel te hoog. Op sommige plaatsen meer dan een meter hoog.
Ik en mijn partner hebben beide hooikoorts, vanwege het vele en hoge onkruid kunnen wij niet in onze tuin zitten.
We horen zelf alles netjes bij te houden, de gemeente doet hier echter zelf niets aan.
Daarbij komt dat het erg gevaarlijk is voor de kleine kinderen, zij kunnen namelijk door het hoge onkruid niet de watersloten meer zien.
Ik ben benieuwd of de gemeente aansprakelijk is wanneer er een kindje zou verdrinken.
Zoveel werklozen thuis, en zoveel werk wat de gemeente laat liggen.

Wanneer de plantsoenen onkruid vrij zijn en eventueel beplant zou worden.
En wanneer het netjes bijgehouden zou worden.
En niet pas wanneer er voldoende klachten komen, ik heb namelijk vorig jaar 4 juli ook deze klacht ingediend, elke keer weer hetzelfde liedje.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Roosendaal

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gemeente Roosendaal over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gemeente Roosendaal in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gemeente Roosendaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gemeente Roosendaal

Heeft op 17 juni 2016 om 11:58 geantwoord

Goedemorgen, bedankt voor het bericht. Om uw klacht goed aan te kunnen pakken hebben we wel een nauwkeuriger locatie aanduiding nodig, bijvoorbeeld een straatnaam, ter hoogte van nummer..... Kunt u die nog doorgeven? U kunt trouwens uw klacht ook direct in ons meldsysteem zetten: https://www.roosendaal.nl/meteen-melden-0, of melden via de BuitenBeterapp. Voor nu vast fijn weekend. ^Cobi

Alle klachten die gemeld zijn door RFens