Klacht: Onklantvriendelijk

op 19 januari 2014 over Club kappers in de categorie Kappers

Een paar weken geleden ben ik samen met mijn vriendin naar Club Kappers in de Theresiastraat in Den Haag gegaan. Nadat wij snel hadden gegeten kwamen wij om 19:00 uur op donderdagavond de winkel binnen, waar het personeel druk bezig was met elkaars haar te verven. Zelfs zo druk dat ze niet meer konden beginnen met het verven van het haar van mijn vriendin, terwijl de winkel pas om 21:00 uur sluit en er 3 man personeel was.

Vanmiddag heb ikzelf wederom een poging gewaagd, maar deze keer was het personeel zelf weer druk in de weer met elkaars haren te krullen ipv te verven. Met de krulspelden nog in werd ik snel en overhaast geknipt. Nadat ik vertelde dat mijn kuif er niet af moest worden gehaald werd als eerste actie direct de schaar in mijn kuif gezet. Toen een vrouw met 3 kinderen de winkel binnenkwamen moest het ondertussen doorgaande krulspeldfeestje worden afgebroken. Met een geirriteerde toon werd tegen de vrouw gezegd dat de de vrouw echt niet meer konden helpen omdat ze bijna gingen sluiten (het was bijna half 4 en de winkel sluit pas om 4 uur). Dit terwijl er 3 meisjes aan het werk waren en er 3 kinderen moesten worden geknipt met nog ruim een half uur te gaan? Ook toen de vrouw aangaf dat 2 geknipte kinderen ook voldoende was werd tegen de vrouw gezegd dat ze zelf maar even moest googlen naar een andere kapper.

Na een afgeraffelde knipbeurt en een minuut of laten zat mijn knipbeurt erop. Thuis zag ik echter dat mijn bakkebaarden helemaal scheef waren geschoren en een moedervlek in mijn nek eraf was geschoren met een mesje en behoorlijk aan het bloeden was. Kortom, een slechte kapper met zeer onklantvriendelijk personeel.

Geld terug en een personeelswissel in deze vestiging.

Alle klachten die gemeld zijn door michiel_222@hotmail.com