Klacht: Onjuiste & onterechte beoordeling & intuitie

op 22 oktober 2017 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Goedem , ik zou een kleine 2 wkn terug bij D h l in Alkm a d slag gaan als medewerker i d loods , een dienst duurt gem 3 u en het is hard werken , pakketten verwerken , goed communiceren met de chauffeurs etc . ik weet gewoon dat ik dit werk [ heel ] goed kan , heb het voor die tijd nl ook al bij een ander bedrijf gedaan , train oa zelf als hobby , krachtsport en ben gewend om regelmatig zware en vele dingen te tillen & uithoud vermogen , werkdruk etc . we hadden de rondleiding gehad & vervolgens vraagt dat meisje aan mij , M , wat denk je ervan ? kennelijk reageerde ik op een manier dat zij dacht , hij denkt er iets te makkelijk over , wat overgens helemaal niet mijn bedoeling was , integendeel , was en ben er gewoon klaar voor , veel zin in . De volgende dag wordt ik gebeld en geeft ze vrij snel aan dat ze twijfelt en denkt dat ik niet bestand ben tegen de werkdruk [ die oa nog gaat komen ] ik wist echt niet wat ik hoorde en kreeg een discussie , het kwam over alsof je de tour de france al een keer of 5 heb uitgefietst maar je wordt uitgesloten voor de ronde van Limburg , omdat ze aan je conditie twijfelt , te gek voor woorden . voor de duidelijkheid , zo , n meisje , het had natuurlijk ook een jongen kunnen zijn , proberen zo , n goed mogelijk personeel voor de klant te werven , zeer terecht overgens , maar dat wil nog niet zeggen dat ze met hun intuitie altijd maar gelijk hebben , integendeel..in mijn geval zit ze er absoluut naast , niet om op te scheppen maar gewoon reeel , ik weet wat mijn mijn kwaliteiten zijn en heb dit werk bovendien al eerder gedaan , bovendien refereerde ze aan het feit dat ik bij post,nl , runner , al na 3 dgn ben gestopt , klopt , maar om een bizarre reden… ben daar nl 3 dgn achter elkaar [ wilde daar veel langer a d gang ] draaierig & leeg & misselijk thuisgekomen , waarom ? ze kennen daar kennelijk geen pauze…de werktijd daar : van 07.30 tot ongev 13.00..vrijwel GEEN eten en drinken , heb daar welgeteld 2 x een kwartiertje in een koud & winderig rookhokje snel een broodje nr binnen gewerkt , overgens , slechts alleen door snel overleg met een collega , ..verder was het alleen maar veel…heel veel lopen , tillen , chauffeurs helpen , loopbanden i d gaten houden en opnieuw die volgorde.. kortom het meisje van de Y C vestiging reageerde daar vrij laconiek over . ik ben letterlijk [ even ] ziek geworden van die afwijzing van Dhl , loop door haar inkomsten mis , en probeer nu alsnog mijn recht te halen . wil nl graag bij Dhl & Y c a d slag .

Als zij , ik geef de naam pas door als dit serieus wordt genomen , haar mening intrekt en ik alsnog wordt aangenomen . heb nl veel zin in die baan !

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Bericht van YoungCapital

2 jaren geleden - Hoi M, Graag wil ik je helpen deze situatie tot een goed einde te leiden. Zou je even een mail willen sturen met meer informatie, inclusief de naam van de recruiter in kwestie? Dan ga ik kijken of ik je kan helpen. Je kunt mailen op [email protected] vriendelijke groet, Sander YoungCapital

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat YoungCapital een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoungCapital

Heeft op 11 mei 2020 om 10:42 geantwoord

Heeft op 12 mei 2020 om 12:54 geantwoord

Er is niets opgelost . heb nog niets van ze gehoord . schandalig .

Alle klachten die gemeld zijn door M Kracht