Klacht: Ongewenste reclame Personalshop

op 04 april 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik krijg bij voortduring ongewenste reclame van Personalshop.net. Opzeggen van de nieuwsbrief via de website lukt niet, die is blijkbaar geblokkeerd.
Ik vermoed – is niet zeker – dat Personalshop gelieerd is aan FNV ( voordeelacties voor leden).

Stopzetten nieuwsbrief met onmiddellijke ingang

Onderstaand kader is natuurlijk onzin, gezien de klacht!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van FNV

7 maanden geleden - Geachte heer Kwakkel, Hartelijk dank voor uw melding. De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Wij hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Jelte, FNV Webcare

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 08:50 geantwoord

Geachte heer Kwakkel,

Naar aanleiding van ons bericht van 2 mei jl. hebben wij niets meer van u vernomen. Wij sluiten derhalve uw klacht. Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht, dan verzoeken wij u dit aan ons kenbaar te maken. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.

Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Hakahe